close

 IMG_7957[1]  

雖然我唔係中產, 但今年我真係比89年更想移民(當年之後幾年都有諗過叫亞哥申請我

 
過去, 但最終冇叫過, 反而舊年至叫, 但今年改例,好似已經冇得申請)
 
 


呢世人買過一次樓而又有得賺, 所以已經心滿意足, 而且依家老媽唔嫌棄我黐住佢住, 所以樓

價上升, 係咪在乎做樓奴已經唔係我o既考慮, 因為我冇再諗買樓,最令我厭倦香港係....依家

個社會乜都嘈一餐,  乜都係政府錯(但個d人又唔攞d解決方法出o黎喎),

簡直係想即刻走o左去唔想返香港


成日去台灣玩,,,,唔少朋友叫我移民過去啦,,,,,,我真係check過, 除o左嫁比台灣人,

如果唔係都幾難有資格移去台灣, 不過,,,,,上兩個星期報紙寫........好似有台幣500萬

(大約hk$1,350,000) 存放係台灣銀行一年就可以申請, 唔知係真唔係真,

不過因為仲未夠500萬台幣, 所以唔洗查得咁清楚住~ 55歲啦, 都係個句,




等我供甩份退休保, 加埋份強積金, 希望9年後唔好變成要夠1000萬台幣至得就好嘞.~



發下夢~ 唔好叫醒我~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()