close

N820

 
 
 年頭見到有人玩N810講到好似好神奇,

咁o岩有朋友由日本返台灣, 而我又去台灣聚會,

所以麻煩朋友幫我買, 點知已經冇N810,

因為出o左新型號N820


超值價HK$1000就得啦..........^^
 

 
日本o野通常都跨張幾拾倍............簡單d講就係幫你清潔塊面乾淨d, 保濕d

 
 
咦,,,,,識得變通喎, 100-240v都用得, 唔洗以前咁買日本電器要用火牛
 


記住唔好將成舊o野沖涼咁涼

 
 
 
我覺得都幾兒戲o既~ 幾似玩具~    ^^
 
 先义幾個鐘至開始用.
 
 
 
我已經係沖涼時, 洗乾淨o左塊面~      諗住今次一定唔污糟啦~
 
start~~~~~~~~~~~~~~
 
倒D化妝水落塊棉花度....再固定係部機仔上
 
 
3個功能, 最上係清潔, 中間係保濕, 最低係fu MASK時用

 
 
說明書話碌佢5分鐘....我覺得5分鐘太多啦, 碌鬼皺我塊面, 你估我仲後生呀~
 
一分鐘唔洗都已經咁........(其實我有諗過, 唔用部機都會係咁污糟, 唔關導唔導出o既關係)

 
 
再碌埋落條頸..............嘩..........其實我有冇沖涼o架~ 哈哈哈

 
 
嘩.........嘩..........哈

 
 
 
究竟係我污糟定係你真係有本事呢??

 
 
 

清潔完塊污糟面就要保水啦~ 咁鬼乾
 
搽d MASK上塊面先~

 
不停咁碌~


 

 

 

碌完洗塊乾淨塊面都幾滑o既~
 
呢部機好唔好用?? 買o左就會用, 用又好過唔用 ^^
 
後生女用應該幾明顯o既, 我呢d亞嬸就............毛孔粗大皮膚鬆........太遲啦~哈哈哈

 
 
 
哎呀, 11月已經收到2個炸彈,
估唔到我咁o既年記都仲有得飲婚宴
 
一個公司c靚仔娶老婆, 一個公司客娶新抱~
 
12月仲有2單啊~

arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()