好好笑~與其報仇不如跳槽
日本職場同香港又真係唔同嘅,
冇睇半澤直樹唔會笑得出,
冇係日本公司做過,你又可能感受冇咁深^^
點都好,值得一睇嘅日劇




我係呢間日本公司快20年了(2014年2月24就係廿年青春啦~)
呢套劇的大和田常務, 好似我以前的部長個樣~
未做日本公司前, 經常聽到日本人歧視女性,
入o左呢間公司我又唔覺, 唔知我做得好~ :) 定係我幸運,
前部長和前上司都對我唔錯, 亦都唔會好似呢套日劇咁,
有鑊下屬孭, 有功上司領,那怕我係女性, 上司返日本匯報時,
會係大老細面前幫我講好說話~

之但係,,,,,,,,,前上司和前部長被燉冬菇之後.....
依家呢個上司就真係覺得佢係典型日本人,
又怕下屬叻過佢, 所以唔洗慌佢會幫你係老細面前講好說話.

日劇講的分黨分派係有的~ 其實乜都分,
同期入公司的, 當然屬於小派(日本公司每年的4月都會有一批新人入職, 基本上唔會係無啦啦其他時間請人),
跟住個咩上司, 又係一派,
就正於我唔係依家個上司請的, 所以我唔屬於佢個派,
當然要流放我啦, 唔比o野我做就一定, 幾乎當我透明,
慶幸攬番住會計呢個我唔洗理你, 你唔洗理我o既位做~

大家鬥長命~~~~
講完~^^ 嘻嘻


未睇半澤直樹而你又冇乜o野好做,
強烈建議你去睇

半澤直樹 Hanzawa Naoki

鍾意睇日劇係鍾意佢夠短, 每集基本上唔洗一粒鐘,
10集就講完一套劇, 唔洗追劇追餐懵, 唔錯~唔錯~

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()