發跡於赤柱,

香港人未必個個都識珍妮曲奇, 之但係外地遊客如: 日本. 台灣, 當然唔少得我國強人
 佢地可能會個個都識,,,,因為好多旅遊書都有講JENNY~
 
上星期六,,,,,黃金週,,,,尖沙咀美麗都分店就有唔少人排隊
 
 

 

仲以為都唔係好長o者............因為要幫台灣朋友問o野, 所以見人唔多就排隊問,
一到櫃面工作人員就問我有冇票? 我話咩票呀?? 我問o野咋~ 我問完就睇下要乜票啦.


(4種語言寫住...........出去商場外排隊攞票....)

 

 
 
 
原來龍尾排到係大廈外面...........@_@ 唔洗咁跨呀嘛.......... 

 

 
 
 
 

 台灣朋友想我幫佢買呢隻 MIX 8L, 不過我据我所知經常缺貨.



最初食呢隻曲奇, 好鬼香牛油味, 一個人可以攬住食半罐, 但係自己跟書整過曲奇之後,,,,,,,,,整少少已經用好多牛油和好多糖,,,,,深深感受到曲奇真係一種無益食物.......所以見到都冇以前咁想食了.

 

台灣朋友後日來香港玩.......所以今日幫佢賣..............10罐~!

 

 

今日少人得多啦............好彩~

 

 
$120一罐,,,我覺得貴o左唔少喎

 

 
10罐差不多有9kgs...........攞鬼死我~ >___<

 

 
 
見到呢個盒細細個幾的式, 原來係牛軋糖, 100蚊罐, 有d考慮, 不過最後都買o左.

 



乜o野食物標籤成份重量都冇........我數一數, 有廿八粒.



果仁都幾大粒,

 
 
因為有紅梅, 所以食落酸酸甜甜, 感覺上好似唔係好甜. 但又冇乜特別咁.
100蚊廿八粒, 貴唔貴真係見仁見智, 好似台灣的糖村好味d.

 

 

 



依家只得兩個店, 我記得之前係油麻地有店, 前幾年新年諗住買o黎送禮, 點知圍住商場打蛇餅, 仲要配給.............依家我就唔會買啦,,,,,,,,冇益嘛....

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()