好幾年前澳門茶餐廳係尖沙咀加連威路道新開張, 一試佢隻bb鴿就愛上了,
 不過個間摺埋之後就冇再食, 但自從某次蛇王搵到樂道呢間澳門茶餐廳, 
弊傢伙啦........每次一到尖沙咀就身痕又口痕
 
今晚約o左黃c苦做健身, 以前係waterfall跟教練要500蚊一粒鐘,
依家黃c苦唔洗錢教,,,,緊係要再比心機啦, 今晚係第一課,
所以呢餐係我最後的下午茶, 以後無得咁放肆啦.
 
bb鴿真係好鬼bb, 軟冧冧有咬口,
好味到唔食頭o既我, 有時會忍唔住食少少....... 
 
 
 


1:45開始有下午餐時間~ 呢個係F餐
葡式焗三式杯

 

 
 

 

 
 
其實好迷你, 43蚊.......包飲品.表面好似貴, ,,,,,但好過食20幾蚊o既美X / 大x樂
 
 
 
白汁魚柳焗飯

 

 
 
 
 辣汁司華力腸焗薯茸
 
 
 
肉醬焗千層麵

 

 

 

 

 

 
 
 
仲有其他下午茶餐~(我冇影晒)

 

 





一條樂道有5間,,,,,,,都咪話唔犀利.............嗱, 我食開個間係樂道46號地庫, 唔洗排隊坐得舒服, 味道又正, 其他4間未試過, 地面個間仲成日排長龍o架,,,,,,,去錯就唔關我事啦~ ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()