close

上星期約o左尋晚去weshare公司比意見

 6:30開始, 我差不多7點至到(一早講我o左6點至收工, 去到都要7點)

 一去到就有得食~ :P  




身邊盡是後生靚女~ 老cow應該係最老~哈哈哈


因為我後期至到, 所以之前唔知佢地講乜, 主持人問我有咩意見時.

我就將我o既意見 & blog友吩咐我o既意見講o左啦.

例如: 留言唔好一個對一個, 最好好似丫烏咁, 最好加番d表情公仔.


6個blogger我係最遲到但又最早離座 (因為想去放水~ 哈哈哈)

不過Weshare o既員工送我走時, 我地又係門口傾o左好耐好耐,傾到變o左最遲走個個

覺得呢個員工超有誠意去做好一個地盤比我地寫blog,

好聽我地o既意見, 希望佢公司都好似呢位員工咁~ ^^

可能因為某d原因, 所以佢地最遲10月初至會有宣傳.......

......(我有講係咪遲得滯呢?? 有電腦知識的blogger都搬得7788, 係我呢d電腦白癡至棟o左係度唔郁得, 等其他朋友搬好至教我點做.......可惜先頭部隊都搬唔到, 因為丫烏冇晒聲氣, 佢地d blog又變o左唯讀)


weshare 佢地尋晚講, (唔記得講唔講得出o黎) 佢地10月頭o既"輕鬆搬家" 只需按一粒制就可以搬到..................所以...........反正我依家都冇o野好做,,,,,,咁我又覺得佢地誠意十足,
雖然我已經係blogspot & pixnet.net開o左檔寫緊廢話, 我諗我最後應該將丫烏o既"心血" (邊有心血吖, 都係發嗡風^^) 搬去weshare 先, 當係一個backup都好, 到時再慢慢搬番去blogspot & pixnet.
如果weshare得o既就留係weshare.


仲有幾次溫馨小聚, 你地有興趣可以去比d意見呀~

  1. 1. 9月13日晚上6點半至7點半
    2. 9月17日晚上6點半至7點半
    3. 9月25日晚上6點半至7點半

    地點:觀塘區


arrow
arrow
    全站熱搜

    cowcow 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()